Pokój Timoore Limo opinie (4,00) · fajne meble, choć nie obyło się bez potknięć

Timoore Limo

Timoore Limo

Cena zestawu Timoore Limo oscyluje w granicach 3200 zł Kolekcja plasuje się na średnich pozycjach w rankingach mebli dla młodzieży.
10.09.13
Aktualizacja wpisu po komentarzach klientów.
Jak to mówią, nie wszystko złoto co się świeci, niestety nawet najlepszym markom zdarzają się potknięcia, taka „wpadką” firmy okazała się kolekcja mebli Limo. Klienci narzekali na nieprzyjemny zapach lakieru oraz na niedokładne, wręcz byle jakie wykonanie. Producent co prawda wycofał felerną partię, częściowo rozwiązując w ten sposób problem, ale skaza na, jak dotąd nienagannym, wizerunku producenta pozostała.
Kolekcje nowoczesnych mebli tego producenta od jakiegoś już czasu przebojem podbijają całą Europę, ale trudno się dziwić – niezła jakość, niezwykłe pomysły, niebanalne nowoczesne wzornictwo i kształty sprawiają, że młodzi ludzie po prostu chcą mieszkać w tak umeblowanych pokojach.
Opiniowana kolekcja charakteryzuje się przede wszystkim innowacyjnością, żywymi wyrazistymi kolorami i bardzo nowoczesnym designem. Dostępna jest w 3 kolorystykach – zieleń, pomarańcz i bardziej stonowany buk.
W skład całej kolekcji wchodzą: szafa, komoda, łóżko, biurko, regał, 3 rodzaje półek wiszących w tym 1 z panelem magnetycznym.
Nieco cienia na te meble rzuca niestety ich wysoka cena, koszt zestawu łóżko 200×90 cm + komoda + szafa to ok 3100 zł – nie każdego wiec na nie stać.

11 Odpowiedzi do “Pokój Timoore Limo opinie (4,00) · fajne meble, choć nie obyło się bez potknięć”

  1. Itaj pisze:

    1. Meble kupione ok 6 tyg temu pokój wietrzony codziennie – w dalszym ciągu smród (rozpuszczalnikowy) nie pozwala zamieszkać w tym pokoju.
    2. Bardzo wielu elementów brakowało w przysłanych paczkach – po reklamacjach firma dosłała,
    3. Jakość wykonania hm – meble z chińskiego marketu ( o ile takie istnieją) to poziom Klera w porównaniu do Limo, szpary niedopasownia, brak zaślepek na potężnych elementach skrecajacych,
    4. Na 5 zakupionych elementów – rekalmowaliśmy 3 szafę, komodę i biurko,
    5. Komoda pusta po wysunięciu 2 z trzech istniejących półek przewraca się w sumie zastanawiamy się czy nie zgłosić tego do Inspekcji Handlowej – jakiemuś dziecku może wyrządzić krzywę.
    Wszystkich przestrzegam a bardziej zainteresowanym mogę przesłać więcej szczegółów.

  2. DF pisze:

    Informujemy ,że zgłoszenie reklamacyjne dotyczące zapachu mebli Limo nigdy nie wpłynęło do firmy Deffine Furniture Sp. z o.o. Potwierdzamy ,że jesteśmy na etapie ustalenia tych negatywnych wpisów i podjęcia kroków prawnych” w linku poniżej wysyłamy certyfikaty na farby lakiery , oraz atesty bezpieczeństwa mebli poniżej:
    http://timoore.eu/481,bezpieczestwo

    • Itaj pisze:

      To może podam swoje nazwisko – Paweł Saniawa abyście w swojej bazie odnaleźli łaskawie odnaleźli zgłoszenia reklamacyjne – czekam z niecierpliwością na kontakt z Waszej strony nr telefonu znacie ponieważ się ze mną kontaktowaliście. I proszę mnie nie straszyć a do dziś żałuję że nie wezwałem PIH-u lub rzeczoznawcy. Zakup poprzez sklep MUZPONY nr WZ pomiędzy Wami a sklepem to 12-WZ/1605(SZ) zgadza się?

  3. sylwia pisze:

    Te meble wygladaja super ale chyba sie mylilam juz ich nie kupie skoro smierdza itd

  4. Mam Ania pisze:

    Witam ,mamy meble Limo w pokoju syna. Pierwsze słyszę ,że śmierdzą. U nas wszystko bez zarzutu :)

  5. barbara pisze:

    ja tez nie jestem zadowolona, meble przysłali nie w takim kolorze jak trzeba czekalismy na nie 9 tygodni albo i dłuzej wiec nie bylo mowy o zamowieniu drugi raz , wiec zostały ale niesmak także ,u nas rowniez nie wszystko do seibie pasowało brak zaslepek nawietrow itd….
    za te pieniądze naprawde nie warto

  6. Iza Langer pisze:

    A ja chętnie podzielę się koszmarem, jaki przeżywam z firma Timoore i sklepem, który pośredniczy. Od 9 tygodni czekam na dostawę mebli. Doszła tylko połowa po 8. Nie mogłam się doprosic nikogo NIKOGUSIEŃKO, zeby wyjasnił mi dlaczego nie mam reszty moich mebli. Panienki z firmy Timoore w ogóle nie chciały ze mna rozmawiać, nikt nie odpisał mi na żadnego maila, nikt nie oddzwonił, kiedy prosiłam o wyjaśnienie. Nawet jak złozyłam oficjalną reklamację, nikt się nie odezwał. Jako tako sklep się poczuwa i w końcu to on wyjaśnił, ze reszta mebli wróciła na produkcję bo nie przeszły kontroli jakości(hehehe). A meble, które przyszly do mnie również nie mają zaślepek. Na wierzchu wszedzie wielkie japy od skręcania, od kołków.One przeszły kontrolę jakości? Mam nieodparte wrażenie (wciąż czekając na resztę przesyłki), że nikomu nie zależy na opinii i że ja swoim zniecierpliwieniem denerwuję zarówno firmę Timoore jak i sklep pośredniczący. Dlaczego przez te wszystkie tygodnie nikt nie mógł wykonać do mnie jednego prostego, krótkiego telefonu, ze przepraszaja za opóźnienie, ale to i tamto. To ja musiałam codziennie wydzwaniać do ludzi, którzy uważali, ze moim zadaniem jest siedziec i czekac. Czuję się mocno zlekceważona i postawiona w żenującej roli dopominania się o swoje.

    • Aleksandra pisze:

      aż nie mogę uwierzyć w to co Pani piszę. sama jakiś czas temu zamawiałam meble timoora i nie miałam takich sytuacji… nie dość, że meble wyglądały tak jak na zdj to nie bylo zadnych problemów w terminową wysyłką, ani z montażem….

  7. Bartosz pisze:

    Szkoda, że Waszych opinii nie znaleźliśmy przed złożeniem zamówienia. Może nie dołączylibyśmy do grona rozczarowanych. My zamówiliśmy meble z kolekcji Elle. Nie dość, że zamówienie realizowane było przez ponad 12 tygodni (zakup przez sklep w Poznaniu), to dodatkowo meble przyszły bez instrukcji montażu. Trzeba było prosić o dosłanie, bo oczywiście na stronie ich nie ma. Potem okazało się, że rama od tapczanika jest wadliwa i uniemożliwia jego złożenie (brak nawierconych otworów). Gdy w końcu po ponad miesiącu przesłano poprawną część okazuje się, że nie można jej spasować z pozostałymi. Po prostu koszmar.
    Jest to chyba moja pierwsza opinia wystawiona w necie – ale może dzięki niej komuś zapali się „czerwone światełko” przed zakupem.

  8. Rafels pisze:

    Meble tragedia !!! Firma jeszcze gorsza niż meble. Na 5 zakupionych elementów tylko 2 były dobre. Cały czas problemy: najpierw przysłane uszkodzone elementy, potem złe nie pasujące do niczego, na jeden reklamowany element czekamy już ponad 2 miesięcy- brak jakiegokolwiek kontaktu z tą firmą. NIE KUPUJCIE !!!

Trackbacks/Pingbacks


Dodaj Komentarz

Translator

Maxi Cosi - 10%
Promocja

Dino - Łódź, Piotrkowska 91
taniej do 10%

Najlepszy Sklep Dziecięcy

Sklep Dziecięcy

Komentarze Recenzje Opinie


css.php